понедельник, 19 ноября 2012 г.

პროექტის გეგმა


1.პროექტის სახელი„ჩვენ და თამაშები“
2.პროექტის მოკლე აღწერაბავშვები უფრო მეტს გაიგებენ სხვადასხვა დროის თამაშებსა  თუ სათამაშოებზე; მოისმენენ სხვადასხვა თაობის აზრს კომპიუტერულ თამაშებზე.ისწავლიან ხელნაკეთი სათამაშოების დამზადებას
3.პროექტის  სრული აღწერა:
საწყის ეტაპზე შევარჩევ საპროექტო ჯგუფებს.
შერჩევა მოხდება მიზნობრივად (გონებრივი შესაძლებლობებისა და ხელგარჯილობის უნარ-ჩვევების მიხედვით).ჯგუფებს მიეცემათ სამუშაომოიძიონ ინფორმაცია სათამაშოს შესახებ უძველესი დროიდან დღემდეგაავლებეპარალელებს თანამედროვე სათამაშოსთანაღწერ - რით ერთობიან ბავშვები დღეს,რომელია ყველაზე პოპულარული სათამაშო. დაამზადებენ სათამაშოებს სხვადასხვა მასალისაგან და გამოფენენ „სათამაშოების მაღაზიაში“, ჩაატარებე გამოკითხვას  სკოლის დირექტორთან, მშობლებთან, დაწყებითი საფეხურის  ბავშვებთან,თუ რა ტიპის თამაშებით ერთობიან;  მოიძიებენ ინტერნეტში მასალას კომპიუტერული თამაშების სასარგებლო და მავნე ეფექტების შესახებ, მოეწყობა დისკუსია  მოსწავლეების,მშობლებისა და დამსწრე საზოგადოების მონაწილეობით. შეიქმნება კედლის გაზეთი, მოეწყობა პრეზენტაცია, მოხდება შედეგების ანალიზი და გაკეთდება დასკვნები.
 4.მონაწილეთა ასაკი: 6-7 წელი
5.ვადები/ხანგრძლივობა: ორი კვირა
6.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
v  ინფორმაციის მოძიება
v  თოჯინების დამზადება
v  ინტერვიუები
v  დისკუსიები
v  სლაიდ-შოუს ჩვენება
v  პიესის გათამაშება როლებში
v  პროექტის ამსახველი სტენდის გაკეთება,ფოტო-ალბომის შექმნა
v  პრეზენტაციები
v  ბლოგის განახლება
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:
გაიფართოვებენ გონებრივ ჰორიზონტს; ისწავლიან სათამაშოების დამზადებას; განივითარებენ ჯგუფში მუშაობის,სხვებისთვის აზრის გაზიარებისურთიერთთანამშრომლობისშემოქმედებით, დისკუსიის უნარგამოუმუშავდებათისტ-ის გამოყენების უნარ-ჩვევებ, ინტერვიუს აღების, ლიტ-ზე მუშაობის,  მასალის მოძიებისა,შეფასებისა და  ანალიზის უნარები.
მოამზადებე კედლის გაზეთებ,დაამზადებე სათამაშოებ და მოაწყობე გამოფენას;
გადაიღებენ ფოტოებს და შექმნიან პროექტის ამსახველ სტენდსშეიქმნება ბლოგი.
8.სარგებელი სხვებისათვის:
 გაცნობა იმ ადამიანებისავინც არ არის ჩართული პროექტში
9.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ქართული ენა:
ქართ. I.  1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და ადეკვატურად აღიქვას მარტივი ინფორმაცია; შეუძლია სწორად რეაგირება ნაცნობ სამეტყველო სიტუაციებში.

მონაწილეობს სიტუაციურ თამაშებში, ჯგუფურ აქტივობებში და საჭიროების მიხედვით ადეკვატურად ცვლის სამეტყველო როლებს (უსმენს სხვებს, სვამს/ პასუხობს შეკითხვებს);
ქართ. I. 4. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება.
ქართ. I. 15. მოსწავლეს შეუძლია გარკვეული საყრდენების დახმარებით მარტივი ყოფითი ტექსტების წერა.
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება:
ს.გ.I.2.  მოსწავლეს შეუძლია მიმართს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას.
ს.გ.I.7. მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალურ და ჯგუფურ ნამუშევრები,    გამოთქვას აზრი საკუთარ და თანაკლასელთა ნაშრომებზე.
ს.გ.I.9. მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.
 ისტ:
ახდენს ინფორმაციის მოპოვებას და მის სხვებთან გაცვლას კომუნიკაციის საშუალებების გამოყენებით,მათ შორისთანაკლასელების,მასწავლებლის ან მშობლის დახმარებით.
10.სამუშაო ენა: ქართული
11.პროექტის ფასილიტატორებ:  ხ.ფირცხალაშვილი
12. პროექტის ვებ-ბლოგი: http://chvendatamashebi.blogspot.com/

Комментариев нет:

Отправить комментарий